Hej

Min mage bara väller ut, seriously!!! Måste verkligen ta tag i träningen.. måste seriöst de.. Men fatta skönt att ba chilla i sängen, se någon film, äta chips.. kakor..

men ne. Jag måste fan ta mig ut o träna. Iallafall muskler. typ mage, typ situps och armhävningar och sådant skit.. ska fan utomlands om en månad.... Och varför kan inte "fläsket" lägga sig på typ ryggen istället där hela jävla ryggraden sticker ut som nån jävla flaggstång. haha OK.

Idag har jag bakat, hallongrottor som blev små platta kakor (FAIL) men de är ugnens fel. HIH!
Och sedan bakade jag några andra kakor som jag faktiskt inte vet vad dom heter. men dom är bruna och har pärlsocker på! Hihi,

Och utöver mina små smakprover av kakor (typ 5 st) så har jag ätit nudlar♥ och verkligen sett fram emot en glasstårta i kväll men ne, den skippar jag för då spyr jag. hahah så vad har jag för val?

Istället ska jag ta och måla naglarna, fota, lägga in på datorn, blogga, lägga in på bloggen och publizera. alltså sammanfattning, bilder kommer.

sedan blir det nog nattinatti med massa plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0