dedär

jag tror jag hatar måndagar.. visst, de är väl nice att vi har kortdag. Men jag missar tidiga bussen med en kvart och får därför alltid vänta en och en halv timme på bussen. Men idag kom mamma och hämtade mig, så for vi och tog spruta för hepatit A, så nu var det bortgjort och sedan for vi en sväng på strömpilen. Köpte present till älsklingen och sedan nå solbriller, haft världens panik men nu ha ja köpt ett par så nu får dom jävlar duga. hahaha det roliga va att alla tjejbriller såg jag helt CP ut så fick bli ett par killbrillor. Men aja! That's life! Köpte även ett graffittinagellack, haha OM man är efter? ;) Men de va på rea så why not? tänkte måla ikväll så ni får nog bild på färg och resultat senare!

Nu hade jag planerat att gå ner och baka lite, så jag får se vad det blir för gott. Planerar också på att göra en design, men jag har absolut ingen ide i huvudet och kan inte med någonting när det gäller koder och allt sådant. Men jag får se hur det blir med den saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0